Tenta vs omtenta.

God morgon!

Jag somnade halv tio igår kväll gick upp kvart i åtta idag och var mer död än levande. Riktigt så farligt var det inte, lite seg men vem är det då och då? Sambon som alltid annars går upp senare än mig var uppe tidigare, ojoj!
Har i alla fall varit ute på en underbar morgon promenad med mitt lilla hjärta, vilket härligt höstväder- jag älskar det!

Idag har jag tenta i famakologi, mikrobiologi och immunologi. Jag skrattar redan nu, jag har ställt in mig på omtentan. Mitt upplägg inför denna tentan var inte det bästa, det kan jag villigt erkänna. Ska i alla fall dit snart och se hur det går.

Någonstans tror jag att jag kommer få fullpott på omtentan, känner mig mer motiverad, starkare och vet vad jag skall plugga på...

Nu kör vi, blivande ssk (även killarna). Vi har ju polen framför oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0