Tema 1:5.

Igår hade vi introduktion på vårt nya "tema". Det handlar och inriktar sig på äldres hälsa. Intressant, spännande och lite svåråtkomligt med diverse uppgifter. Kollar jag på studiehandledningen i sig är det inga problem, den väcker mitt intresse och jag ser framemot det. Börjar bläddra och upptäcker att det är fyra sidor med studieuppgifter,examinationsuppgifter, grupparbeten och tentor. Jag kan med en allvarlig min säga att hösten är räddad. Jag kommer att vara sysselsatt fram till 22 december. Låter som att jag försöker skryta och tycka synd om mig? En liten blandning utav alltihop är det. Jag stormtrvis med uppgifterna, föreläsningarna och mina galna klasskamrater. Men det tar tid och energi, det gäller att ligga på topp lite mer än vad jag alltid annars gör.


Idag hade vi basgruppsträff vilket är lika trevligt som vanligt, jag hade i alla fall ett smail på läpparna när jag gick där ifrån. Men de flesta hade/ har nog bara tentan i huvudet..

Jag och Zorro, min lilla kille som alltid få mig att klara allting i skolan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0