tack, E!

Go kväll!

Då ska vi se, morgonen blev extremt stressig för mig, kom precis i tid till tentan. Lagom stressig, andan i halsen och ingen plats att sitta på. Nåväl tentan blev gjord, gick så dåligt att jag redan  nu har börjat plugga till omtentan. Kom hem till min mysiga lägenhet, kollade på film med Sallie, lite promenader och sen blev det en kanon mysig kväll med E, som ställer upp och stöttar i ur och skur. Vad skulle jag göra om jag inte hade mina vänner? God mat, mycket prat, skratt och väldigt mycket tårar då vi började prata om gamla minnen. "tänk om, vad skulle jag göra, hur, nu jasså?" Med andra ord vi hade det kalas mysigt där vi satt och åt.



Kommentarer
Postat av: Grannen

tack själv hjärtat! tror både du och jag behövde detta ( ;

2010-09-29 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0