Sovmorgon

God morgon!

Jag tycker att jag förtjänade att få lite sovmorgon idag. Ingen skola men jag har en del plugg som väntar i eftermiddag. Morgonen började med att jag vaknade av ett blött slick i ansiktet, Sallie tyckte att det var dags för matte att vakna. Jag och hon låg och kelade en lång stund därefter tog jag fram min bok som jag läser nu - Liam Norberg. Riktigt bra bok!

Har precis kommit upp och kollar mina mailar, ska hoppa in duschen strax och därefter bege mig ut på en promenad till Långö med mitt lilla hjärta!


Det är ett år sedan denna bilden togs, jag saknar mitt gamla hår!

Kommentarer
Postat av: Nilla - Blivande sjuksyrra.

Superfin bild på dig Mathilda! =)

2010-09-10 @ 07:41:56
URL: http://niiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0