Kroppens försvarsmekanismer.

God morgon!

Idag är det höst ute, blåsigt, grått och kallt. Fy och blä! Sallie hade ingenting emot att komma ut vill jag lova. De första hon gjorde var att börja skälla på en annan hund, precis som vanligt. Min morgontrötta lilla fis. Sedan gick nosen rätt ner i backen större delen av rundan.  Nu är vi hemma, lite piggare förhoppningsvis. Sallie sover och jag är redo att snart bege mig till skolan.

Idag börjar skoldagen med en föreläsning om kroppens försvarsmekanismer. Läraren vi skall ha är riktigt bra, så det kommer bli en kanon föreläsning. Sedan väntas plugg i några timmar, efter det BG-träff.
Eftermiddagen innehåller bara plugg! Plugghäst varning!



Jag är ovanligt lycklig idag, jag har den bästa hunden som finns! Sallie<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0