du&jag!

" Det kostade alldels för mycket, tankar, ord och känslor är bara några få ord utav ett rent helvete. Ibland tror jag att jag aldrig kommer finna en lösning på det som jag har gett mig in på. Jag saknar det gamla jag hade, det som gjorde att jag var jag och brydde mig inte om andra. Det går inte en dag utan jag tänker på den person som räddade livet på mig. Som sa att jag måste välja för att överleva, för det kommer komma en dag då jag inte orkar stå emot , oavsätt hur mycket jag vill. Jag vet att jag gjorde val som inte var bra och det har jag fått ta konsekvenserna för. Men jag är inte mer än människa och jag ska inte behöva utstå sådan smärta igen, aldrig någonsin. Men ingen kan förstå eller sätta sig in hur det känns att bli sviken och sårad, bli helt ensam och inte veta åt vilket håll jag skall vända mig åt."

I pengar kostar det ingenting men rent känslomässigt sätt kostade det mig framtiden- Det kostade verkligen allt. 


060806, föddes den bästa. Någon som har fått mig att vilja leva vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0