Sårläkning!

Tja!

Uppdatering på mitt spännande och intressanta liv har legat lite på is idag!

Hade en mycket intressant föreläsning idag, kl 13-15 satt jag bänkad i en av föreläsnings salarna och bara sög in all information som vi fick. En mycket bra, intressant, upplägget ja allt var suveränt. Plus alla "äckliga" bilder vi fick se.
Jag är helt tagen av föreläsningen, helt plöstsligt är det rolig och spännande att läsa till ssk!

Hann även med en extra mysig promenad med mitt lilla hjärta, vid havet. Som jag njöt! Lite plugg är även avklarat. Nu blir det att kila bort till kiosken och överraska sambon med lite chips, passar alldels utmärkt efter en sådan här bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0