Det värsta jag vet.

Om jag skulle få frågan utav någon vad som gör mig riktigt arg är när jag läser om våldtäker i tidningen. Jag blir full av hat och ilska. Det går inte att beskriva hur ont det gör i mig när jag ser hur unga tjejer väljer att "testa" var och när gränsen går. Jag kan inte bestämma över hur andra ska leva sina liv, men jag vill påverka det så långt som det är möjligt!

Alla väljer sina vägar här i livet, även jag.  Jag kan bara relatera till mig själv hur jag har testat på saker här i livet, ibland har jag fått betala ett jäkla pris.  Det är lätt att säga när man är ung tjej så vill man vara en i mänden. Synas och höras, att få lite uppmärksamhet gör allt? Har jag fel?  Att få höra som tjej att "åh, så vacker du är ikväll och så slutar det med att du blir nerdrogad och våldtagen." Vilket koncept! Det låster alldels lysande för det är ju så vi tjejer är, lättfotade.. Lite status och så är vi där, den där slampan som är villig till allt. Eller?

Det är bara ni själva som avgör om ni vill hamna i skiten, alla har vi val som vi gör. Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0