Caroline.

Jag vill tillägna detta inlägg till min lilla Smula, Caroline.

Vi fann varandra efter tre år tid, jag flyttade till Växjö och du stannade kvar hemma i Kallinge. Tiden i Växjö var lärorik för mig, det gick inte en dag utan jag saknade dig, min fina och vackra vän. "den andra halvan" som vi säger.
Egentligen är jag och Caroline varandras motsatser, hon med fötterna på jorden och jag med mina fötter i rymden.
Hon är ljushårig, jag mörk. Jag är träningsfreak, hon vill vara inne. En sak har vi gemensmt det där jävlar i att när det gäller plugget!

Hon är så snäll, söt och vacker. Hon, just hon har funnits för mig då jag var påväg ner. Jag är så tacksam för att jag har dig! Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Carro

Aww vad gullig du är <3

Vi är verkligen helt olika men vi passar så bra tillsammans ändå :D

Jag är så glad att jag har dig min vän <3 älskar dig och kommer alltid finns här för dig vad som än händer :) <3

2010-10-13 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0