1 år.

God morgon!

Idag är det en speciell dag för mig. För exakt ett år sedan, då jag bodde i Växjö, pluggade på universitetet och spelade fotboll beslöt jag mig för att göra en sak. Jag hade länge sagt att jag ville ha hund, min föräldrar sa när jag var tretton fick jag köpa mig en egen hund om jag ville, det blev aldrig av. Fotbollen var då viktigare för mig.
Jag satt hemma hos min granne, vi pratade hundar och jag säger att jag vill ha hund, kikade runt på blocket. Mailade lite grann och några dagar senare kom en schäfer blandning hem till mig. Hon hette Sally, jag döpte henne till Sallie.

Idag har jag haft henne ett år. Jag är otroligt lycklig att jag valde att ta hand om denna bråkstake. Vi har gått igenom väldigt mycket, både bra och dåliga saker tillsammans. En sak är säker, jag ångrar ingenting med henne- hon är mitt liv.



Jag älskar Sallie så att det gör ont och det finns ingen som någonsin kan ersätta en sådan  vacker och fin tjej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint! Så mycket kärlek och så mycket kul med dessa underbara djur!

2010-10-13 @ 21:11:48
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0