Mathilda och Sallie.

Bloggen kommer framförallt handla om en tjej som gick från att vara osäker på sig själv till att blir en självsäker tjej som är drivande och målmedveten, som nu har satsat allt på sin dröm om att bli sjuksköterska. Som sagt i stora drag kommer bloggen handla om mig, hur jag har utvecklas som person och vad det är som har gjort att jag är där jag är idag.
Ni får även följa mig hur det går i skolan, på träningen, hur jag och Sallie blev ett och om jag lyckas med min dröm.

Jag, Mathilda Ekdahl är en tjej på 20 år. Läser till sjuksköterska på BTH i Karlskrona. Inne på min andra termin och tycker att det är spännande och riktigt intressant. Det tar tid men jag känner att jag utvecklas hela tiden och är säker att jag har de kvaliter som behövs för att bli en bra sjuksköterska.
Om några dagar flyttar jag till min nya lägenhet, en bostadsrätt som jag älskar. En 2,5 för mig och mina djur (Sallie och Dhella).

Sallie är en flicka med ett hett temprament men med ett hjärta utav guld. Hon är en blandras mellan schäfer och golden. Idag är det tio månader som vi har hållt ihop. Hon är min livskamrat och jag kommer aldrig att sluta älska henne.

För några månader sedan blev jag riktigt kär, glad och lycklig. Det är en kille som jag hoppas att jag en gång i tiden ska få uppleva mina drömmar med, men det får tiden utvisa. Jag känner mig väldigt trygg och säker med min fina kärlek, dessutom är han är underbar pojkvän.

Sallie, 2006 kom den finaste valpen till världen. Idag är du 4 år och en otroligt vacker flicka.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0